Umowa SOS

Czym jest umowa SOS?

Stała Obsługa Serwisowa (SOS) to najczęściej wybierana forma współpracy przez naszych Klientów. Główne cechy takiej współpracy to równa miesięczna odpłatność ryczałtowa, w ramach której gwarantujemy:

  •  wykonywanie przeglądów według częstotliwości ustalonej z klientem (przeglądy miesięczne, kwartalne, półroczne),
  • pogotowie awaryjne z gwarantowanym czasem dojazdu do klienta, dostępne całodobowo przez wszystkie dni w roku (czas reakcji od 4h do 48h, ustalany z klientem),
  • diagnostyka i usuwanie awarii bez względu na ich ilość czy czas poświęcony na realizację.

Brak dodatkowych kosztów robocizny i dojazdu przy usuwaniu awarii jest gwarantem że przeglądy urządzeń wykonywane są z pełnym zaangażowaniem i przy uwzględnieniu szczególnych wymagań klienta. Regularnie wykonywane przeglądy to wyższa efektywność pracy co przekłada się na niższe rachunki za energię (prąd, gaz/olej). Mniejsza ilość awarii to niższe koszty eksploatacji i dłuższy czas życia urządzenia. Szybki czas przyjazdu na awarię to większe bezpieczeństwo dostaw ciepła / chłodu dla procesów produkcyjnych i obiektów o dużym znaczeniu.

Skumulowana korzyść finansowa jest często wyższa niż koszty ryczałtu miesięcznego. To się zawsze opłaca !

32 lata

doświadczenia w branży

4 h

maksymalny czas reakcji na awarię

- 20 %

szacowane obniżenie kosztów eksploatacji

Przygotowanie umowy w 4 krokach

  1. Pierwsze spotkanie pozwala zapoznać się z oczekiwaniami Klienta oraz zakresem i poziomem jakościowym obecnej obsługi serwisowej. Na tym etapie często udaje się również wybrać wstępny wariant oferty i określić zasady współpracy.
  2. Na drugim spotkaniu sprawdzamy, jakich urządzeń dotyczyć ma serwis oraz w jakim są one stanie. Wykonujemy zdjęcia wszystkich urządzeń wraz z ich tabliczkami znamionowymi – dokumentacja zdjęciowa jest przekazywana klientowi wraz z ofertą SOS.
  3. Kolejny etap to prezentacja oferty. W zależności od oczekiwań przedstawiamy kilka wariantów cenowo – technicznych, przygotowujemy wstępną analizę stanu urządzeń oraz pierwsze wnioski ekonomiczne. Klient wybiera wariant oferty.
  4. Ostatni etap to przedstawienie wzoru umowy serwisowej i ustalenie z klientem szczegółowych zapisów kontraktu. Podpisanie umowy i rozpoczęcie wieloletniej wspólpracy!

Jesteś zainteresowany?

Zapraszam do kontaktu

mgr inż. Karol Kociucki
Dyrektor Generalny – Prokurent
tel. 65 529 62 63
k.kociucki@ledox.com.pl

Karol Kociucki Ledox 800x800