Czym jest umowa SOS?
Stała Obsługa Serwisowa (SOS) to najczęściej wybierana forma współpracy przez naszych Klientów. Główne cechy takiej współpracy to równa miesięczna odpłatność ryczałtowa, w ramach której gwarantujemy:
- wykonywanie przeglądów według częstotliwości ustalonej z klientem (przeglądy miesięczne, kwartalne, półroczne),
- pogotowie awaryjne z gwarantowanym czasem dojazdu do klienta, dostępne całodobowo przez wszystkie dni w roku (czas reakcji od 4h do 48h, ustalany z klientem),
- diagnostyka i usuwanie awarii bez względu na ich ilość czy czas poświęcony na realizację.
Brak dodatkowych kosztów robocizny i dojazdu przy usuwaniu awarii jest gwarantem że przeglądy urządzeń wykonywane są z pełnym zaangażowaniem i przy uwzględnieniu szczególnych wymagań klienta. Regularnie wykonywane przeglądy to wyższa efektywność pracy co przekłada się na niższe rachunki za energię (prąd, gaz/olej). Mniejsza ilość awarii to niższe koszty eksploatacji i dłuższy czas życia urządzenia. Szybki czas przyjazdu na awarię to większe bezpieczeństwo dostaw ciepła / chłodu dla procesów produkcyjnych i obiektów o dużym znaczeniu.
Skumulowana korzyść finansowa jest często wyższa niż koszty ryczałtu miesięcznego. To się zawsze opłaca !
32 lata
doświadczenia w branży
4 h
maksymalny czas reakcji na awarię
- 20 %
szacowane obniżenie kosztów eksploatacji
Przygotowanie umowy w 4 krokach
- Pierwsze spotkanie pozwala zapoznać się z oczekiwaniami Klienta oraz zakresem i poziomem jakościowym obecnej obsługi serwisowej. Na tym etapie często udaje się również wybrać wstępny wariant oferty i określić zasady współpracy.
- Na drugim spotkaniu sprawdzamy, jakich urządzeń dotyczyć ma serwis oraz w jakim są one stanie. Wykonujemy zdjęcia wszystkich urządzeń wraz z ich tabliczkami znamionowymi – dokumentacja zdjęciowa jest przekazywana klientowi wraz z ofertą SOS.
- Kolejny etap to prezentacja oferty. W zależności od oczekiwań przedstawiamy kilka wariantów cenowo – technicznych, przygotowujemy wstępną analizę stanu urządzeń oraz pierwsze wnioski ekonomiczne. Klient wybiera wariant oferty.
- Ostatni etap to przedstawienie wzoru umowy serwisowej i ustalenie z klientem szczegółowych zapisów kontraktu. Podpisanie umowy i rozpoczęcie wieloletniej wspólpracy!
Jesteś zainteresowany?
Zapraszam do kontaktu
mgr inż. Karol Kociucki
Dyrektor Generalny – Prokurent
tel. 65 529 62 63
k.kociucki@ledox.com.pl