Zawsze w gotowości
Nasi Klienci mają do dyspozycji Centrum Obsługi Klienta, w którym prowadzone są wszystkie bieżące zlecenia serwisowe. Centrum Obsługi Klienta jest czynne w godzinach 7:00-15:00 w dni powszednie a po południu oraz w dni wolne od pracy zgłoszenia serwisowe są przyjmowane przez dyspozytora dyżurnego.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 609-111-444
Zamów serwis 609-111-444
Szybki dojazd do awarii
Oferujemy całodobowe wsparcie techniczne z szybkim czasem dojazdu do awarii
Doświadczony zespół
Nasz zespół składa się zarówno z doświadczonych fachowców jak i młodych, wykształconych specjalistów
Elastyczna umowa serwisowa
Każda umowa serwisowa jest dopasowana do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta
Wysokie kwalifikacje
Nasi serwisanci regularnie biorą udział w szkoleniach doskonaląc i rozwijając swoje kwalifikacje
Oszczędność pieniędzy
Dzięki dobremu serwisowi obniżone zostają koszty eksploatacji urządzeń
FAQ:
Odpowiedzi na podstawowe pytania na temat naszych usługach serwisowych
Czas reakcji na awarię jest ustalany indywidualnie z Klientem przy podpisaniu umowy typu SOS. Najkrótszy możliwy czas reakcji na awarię wynosi max 4 godziny. Dla klientów bez umowy serwisowej obowiązuje kolejność zgłoszeń z pierwszeństwem klientów którzy mają umowy SOS.
TAK, jest to często sposób na rozpoczęcie współpracy – ale docelowym modelem jest podpisanie umowy SOS lub SPS. Obsługujemy zarówno dużych Klientów biznesowych, przemysłowych, jak również Klientów indywidualnych. Posiadamy dwa biura – w Wilkowicach (k/Leszna) oraz Wrocławiu.
Zasięg naszych usług obejmuje obszar województwa, wielkopolskiego, lubuskiego, dolnośląskiego oraz dolnośląskiego. Obszar jest ograniczony do promienia ok 100-150km od siedziby / oddziału z uwagi na brak możliwości skutecznego serwisowania na duże odległości.