null

serwis urządzeń grzewczych

Kotłownie wodne
Kotłownie parowe
Palniki technologiczne
Nagrzewnice i promienniki
Pompy ciepła

null

serwis urządzeń chłodniczych

Agregaty wody lodowej
Chłodnie i mroźnie
Klimatyzacja
Schładzarki

null

serwis urządzeń wentylacyjnych

Centrale wentylacyjne
Roof-topy
Wentylacja przemysłowa

null

umowa SOS

Stała Obsługa Serwisowa

Kompleksowy serwis 24h
w formie ryczałtu miesięcznego
z krótkim czasem reakcji

null

umowa SPS

Stałe Przeglądy Serwisowe

Umowa na przeglądy
z obsługą awaryjną
rozliczenie powykonawcze

null

Ledox na telefon

Gdy potrzebujesz szybkiej pomocy

Serwis 24h

Zawsze w gotowości

Nasi Klienci mają do dyspozycji Centrum Obsługi Klienta, w którym prowadzone są wszystkie bieżące zlecenia serwisowe. Centrum Obsługi Klienta jest czynne w godzinach 7:00-15:00 w dni powszednie a po południu oraz w dni wolne od pracy zgłoszenia serwisowe są przyjmowane przez dyspozytora dyżurnego.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta pod numerem 609-111-444

Zamów serwis 609-111-444

Szybki dojazd do awarii

Oferujemy całodobowe wsparcie techniczne z szybkim czasem dojazdu do awarii

Doświadczony zespół

Nasz zespół składa się zarówno z doświadczonych fachowców jak i młodych, wykształconych specjalistów

Elastyczna umowa serwisowa

Każda umowa serwisowa jest dopasowana do indywidualnych potrzeb i wymagań Klienta

Wysokie kwalifikacje

Nasi serwisanci regularnie biorą udział w szkoleniach doskonaląc i rozwijając swoje kwalifikacje

Oszczędność pieniędzy

Dzięki dobremu serwisowi obniżone zostają koszty eksploatacji urządzeń

FAQ:

Odpowiedzi na podstawowe pytania na temat naszych usługach serwisowych

Czas reakcji na awarię jest ustalany indywidualnie z Klientem przy podpisaniu umowy typu SOS. Najkrótszy możliwy czas reakcji na awarię wynosi max 4 godziny. Dla klientów bez umowy serwisowej obowiązuje kolejność zgłoszeń z pierwszeństwem klientów którzy mają umowy SOS.

TAK, jest to często sposób na rozpoczęcie współpracy – ale docelowym modelem jest podpisanie umowy SOS lub SPS. Obsługujemy zarówno dużych Klientów biznesowych, przemysłowych, jak również Klientów indywidualnych. Posiadamy dwa biura – w Wilkowicach (k/Leszna) oraz Wrocławiu.

Zasięg naszych usług obejmuje obszar województwa, wielkopolskiegolubuskiegodolnośląskiego oraz dolnośląskiego. Obszar jest ograniczony do promienia ok 100-150km od siedziby / oddziału z uwagi na brak możliwości skutecznego serwisowania na duże odległości.

Zaufali nam: