LEDOX na telefon

Zawsze w gotowości

Nasze Centrum Obsługi Klienta jest miejscem, w którym prowadzimy wszystkie zlecenia serwisowe oraz instalacyjne. Na bieżąco przygotowujemy oferty na nowe serwisy oraz wymiany części, realizujemy zamówienia do naszych dostawców oraz prowadzimy korespondencję z naszymi klientami. Całodobowo przyjmujemy zgłoszenia od Klientów, z którymi mamy podpisane umowy serwisowe typu SOS oraz SPS.

Klientom, którzy zdecydują się na podpisanie umowy serwisowej z naszą firmą gwarantujemy całodobowy kontakt telefoniczny oraz szybki dojazd w razie awarii (również w dni wolne od pracy)

Jakie są najważniejsze korzyści zamówienia naszego serwisu?

Korzyści techniczne

  1. Najkrótszy czas reakcji na awarię – gwarantowany przez nas czas reakcji na zgłoszenie może wynieść nawet do 4 godzin.
  2. Najlepsza jakość usług – posiadamy ponad 32-letnie doświadczenie w branży. Jesteśmy jedną z najstarszych i najbardziej doświadczonych firm w Polsce, specjalizujących się w profesjonalnym serwisie urządzeń dużych mocy w obszarze ogrzewanie-wentylacja-klimatyzacja-chłodnictwo.
  3. Profesjonalna obsługa około-serwisowa. Oferujemy znacznie więcej niż tylko przeglądy i usuwanie awarii – dzielimy się wiedzą, know-how i kontaktami z naszymi partnerami, dzięki czemu zapewniamy naszym Klientom pełną opiekę i usługi na najwyższym poziomie.

Korzyści finansowe

  1. Obniżenie kosztów eksploatacji urządzeń – obniżamy koszty zużycia energii dla urządzeń objętych serwisem – nasze działania generują oszczędności przekraczające nakłady na serwis.