Zawsze w gotowości
Nasze Centrum Obsługi Klienta jest miejscem, w którym prowadzimy wszystkie zlecenia serwisowe oraz instalacyjne. Na bieżąco przygotowujemy oferty na nowe serwisy oraz wymiany części, realizujemy zamówienia do naszych dostawców oraz prowadzimy korespondencję z naszymi klientami. Całodobowo przyjmujemy zgłoszenia od Klientów, z którymi mamy podpisane umowy serwisowe typu SOS oraz SPS.
Klientom, którzy zdecydują się na podpisanie umowy serwisowej z naszą firmą gwarantujemy całodobowy kontakt telefoniczny oraz szybki dojazd w razie awarii (również w dni wolne od pracy)
Jakie są najważniejsze korzyści zamówienia naszego serwisu?
Korzyści techniczne
- Najkrótszy czas reakcji na awarię – gwarantowany przez nas czas reakcji na zgłoszenie może wynieść nawet do 4 godzin.
- Najlepsza jakość usług – posiadamy ponad 32-letnie doświadczenie w branży. Jesteśmy jedną z najstarszych i najbardziej doświadczonych firm w Polsce, specjalizujących się w profesjonalnym serwisie urządzeń dużych mocy w obszarze ogrzewanie-wentylacja-klimatyzacja-chłodnictwo.
- Profesjonalna obsługa około-serwisowa. Oferujemy znacznie więcej niż tylko przeglądy i usuwanie awarii – dzielimy się wiedzą, know-how i kontaktami z naszymi partnerami, dzięki czemu zapewniamy naszym Klientom pełną opiekę i usługi na najwyższym poziomie.
Korzyści finansowe
- Obniżenie kosztów eksploatacji urządzeń – obniżamy koszty zużycia energii dla urządzeń objętych serwisem – nasze działania generują oszczędności przekraczające nakłady na serwis.